- Consilier grad profesional principal – Direcția generala investiții, achiziții și logistică
Vă comunicăm condiţiile pentru ocuparea funcţiei publice vacante:
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare:
Condiţii specifice de participare la concursul pentru ocuparea funcției publice de execuţie vacante:
- Studii de specialitate: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura științelor economice.
- Vechime în specialitatea studiilor necesară participării la concurs: minimum 5 ani;
- Perfecţionãri (specializări): în domeniul achizitiilor publice dovedite cu diploma/atestat/certificat.
- Cunoștințe de operare/programare pe calculator(necesitate și nivel): Microsoft Office-Word, Excel, Outlook și navigare internet – nivel avansat – proba eliminatorie.
- Cerinţe specifice: în funcţie de necesităţile impuse de derularea activităţii în domeniu delegări, disponibilitate pentru lucru în program prelungit.
- Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare : confidenţialitate, abilități de comunicare, capacitate de lucru in echipa, capacitate de asimilare rapida a informatiilor, promptitudine şi eficienţă în efectuarea lucrărilor, conştiinciozitate, abilitate de exprimare în scris şi oral, deschidere, capacitate de evaluare, analiză şi sinteză, mobilizare la solicitări profesionale temporar suplimentare.
- Consilier grad profesional superior – Direcția generala investiții, achiziții și logistică
Vă comunicăm condiţiile pentru ocuparea funcţiei publice vacante:
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare:
Condiţii specifice de participare la concursul pentru ocuparea funcției publice de execuţie vacante:
- Studii de specialitate: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura științelor economice.
- Vechime în specialitatea studiilor necesară participării la concurs: minimum 7 ani;
- Perfecţionãri (specializări): în domeniul achizitiilor publice dovedite cu diploma/atestat/certificat.
- Cunoștințe de operare/programare pe calculator(necesitate și nivel): Microsoft Office-Word, Excel, Outlook și navigare internet – nivel avansat – proba eliminatorie.
- Cerinţe specifice: în funcţie de necesităţile impuse de derularea activităţii în domeniu delegări, disponibilitate pentru lucru în program prelungit.
- Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare : confidenţialitate, abilități de comunicare, capacitate de lucru in echipa, capacitate de asimilare rapida a informatiilor, promptitudine şi eficienţă în efectuarea lucrărilor, conştiinciozitate, abilitate de exprimare în scris şi oral, deschidere, capacitate de evaluare, analiză şi sinteză, mobilizare la solicitări profesionale temporar suplimentare.
Programul concursului:
09.05.2019 ora 900 – Proba eliminatorie;
09.05.2019 ora 1200 – proba scrisa
Înscrierile se fac în termen de 20 zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial, partea
a –III– a, la sediul Ministerul Apelor Și Pădurilor.
Bibliografie
- Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice – versiune actualizată la 4 iunie 2018 Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice – versiune consolidată Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice;
- Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice;
- Legea nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor:
- ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 13 din 20 mai 2015 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice;
- Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 98/2017 din 14 decembrie 2017 privind funcţia de control ex ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziţie publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii;
- Ordonanţa de Urgenţă nr. 46/2018 din 31 mai 2018 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Oficiului Naţional pentru Achiziţii Centralizate;
- Constituția Romaniei;
- Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată (r2), cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 7/2004 Republicată privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare;