Ministerul Apelor Și Pădurilor, cu sediul în Calea Plevnei, nr.46-48, Sector 1, București, scoate la concurs, în data de  09.05.2019, la sediul ministerului, următoarele posturi vacante:

  1. Consilier grad profesional principal – Direcția generala investiții, achiziții și logistică

Vă comunicăm condiţiile pentru ocuparea funcţiei publice  vacante:

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare:

Condiţii specifice de participare la concursul pentru ocuparea funcției publice de execuţie vacante:

  • Studii de specialitate: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura științelor economice.
  • Vechime în specialitatea studiilor necesară participării la concurs: minimum 5 ani;
  • Perfecţionãri (specializări): în domeniul achizitiilor publice dovedite cu diploma/atestat/certificat.
  • Cunoștințe de operare/programare pe calculator(necesitate și nivel): Microsoft Office-Word, Excel, Outlook și navigare internet – nivel avansat – proba eliminatorie.
  • Cerinţe specifice: în funcţie de necesităţile impuse de derularea activităţii în domeniu delegări, disponibilitate pentru lucru în program prelungit.
  • Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare : confidenţialitate, abilități de comunicare, capacitate de lucru in echipa, capacitate de asimilare rapida a informatiilor, promptitudine şi eficienţă în efectuarea lucrărilor, conştiinciozitate, abilitate de exprimare în scris şi oral, deschidere, capacitate de evaluare, analiză şi sinteză, mobilizare la solicitări profesionale temporar suplimentare.

 

  1. Consilier grad profesional superior – Direcția generala investiții, achiziții și logistică

Vă comunicăm condiţiile pentru ocuparea funcţiei publice  vacante:

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare:

Condiţii specifice de participare la concursul pentru ocuparea funcției publice de execuţie vacante:

  • Studii de specialitate: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura științelor economice.
  • Vechime în specialitatea studiilor necesară participării la concurs: minimum 7 ani;
  • Perfecţionãri (specializări): în domeniul achizitiilor publice dovedite cu diploma/atestat/certificat.
  • Cunoștințe de operare/programare pe calculator(necesitate și nivel): Microsoft Office-Word, Excel, Outlook și navigare internet – nivel avansat – proba eliminatorie.
  • Cerinţe specifice: în funcţie de necesităţile impuse de derularea activităţii în domeniu delegări, disponibilitate pentru lucru în program prelungit.
  • Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare : confidenţialitate, abilități de comunicare, capacitate de lucru in echipa, capacitate de asimilare rapida a informatiilor, promptitudine şi eficienţă în efectuarea lucrărilor, conştiinciozitate, abilitate de exprimare în scris şi oral, deschidere, capacitate de evaluare, analiză şi sinteză, mobilizare la solicitări profesionale temporar suplimentare.

 

Programul concursului:

09.05.2019 ora 900 – Proba eliminatorie;

09.05.2019 ora 1200 – proba scrisa

Înscrierile se fac în termen de 20 zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial, partea

a –III– a, la sediul Ministerul Apelor Și Pădurilor.

 

 

Bibliografie

 

  1. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice – versiune actualizată la 4 iunie 2018 Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice – versiune consolidată Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice;
  2. Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice;
  3. Legea nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor:
  4. ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 13 din 20 mai 2015 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice;
  5. Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 98/2017 din 14 decembrie 2017 privind funcţia de control ex ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziţie publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii;
  6. Ordonanţa de Urgenţă nr. 46/2018 din 31 mai 2018 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Oficiului Naţional pentru Achiziţii Centralizate;
  7. Constituția Romaniei;
  8. Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată (r2), cu modificările şi completările ulterioare;
  9. Legea nr. 7/2004 Republicată privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare;