Sistem de control intern managerial – documente interne

[content_protector password=”scim2017″ identifier=”scim2017″]

Ordinul nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice

 

Anexa_Codul controlului intern managerial al entităților publice din 20.04.2018

 

Ordinul nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice_format editabil

 


 

Ordinul ministrului apelor și pădurilor nr. 1192/17.12.2018 privind modificarea anexei nr. 1 OMAP nr. 545/2018 privind aprobarea Comisiei de monitorizare, coordonare și îndrumare a implementării și dezvoltării SCIM în cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor

 

Referat de aprobare a Ordinului 1192/17.12.2018 privind modificarea anexei nr. 1 OMAP nr. 545/2018 privind aprobarea Comisiei de monitorizare, coordonare și îndrumare a implementării și dezvoltării SCIM în cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor

 

Ordinul ministrului apelor și pădurilor nr. 545/16.05.2018 privind aprobarea constiturii Comisiei de monitorizare, coordonare și îndrumare metodologică a implementării și dezvoltării sistemului de control intern managerial în cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor

 

Referat de aprobare a Ordinului 545/16.05.2018 privind aprobarea constiturii Comisiei de monitorizare, coordonare și îndrumare metodologică a implementării și dezvoltării sistemului de control intern managerial în cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor


Dispoziția secretarului general al ministerului apelor și pădurilor nr. 1/ 03.01.2019 privind nominalizarea membrilor Comisiei de monitorizare, coordonare și îndrumare metodologică a implementării și dezvoltării sistemului de control intern managerial din cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor

 

Dispoziția secretarului general al ministerului apelor și pădurilor nr. 2/ 03.01.2019 privind nominalizarea Responsabililor cu riscurile din compartimentele de la primul nivel de conducere din cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor

 

Dispoziția secretarului general al ministerului apelor și pădurilor nr. 7/17.05.2018 privind nominalizarea membrilor Comisiei de monitorizare, coordonare și îndrumare metodologică a implementării și dezvoltării sistemului de control intern managerial în cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor

 

Dispoziția secretarului general al ministerului apelor și pădurilor nr. 8/17.05.2018 privind nominalizarea Responsabililor cu riscurile din compartimentele de la primul nivel de conducere din cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor

 

Dispoziția secretarului general al ministerului apelor și pădurilor nr. 9/17.05.2018 privind nominalizarea persoanelor care asigură Secretariatul tehnic al Comisiei de monitorizare, coordonare și îndrumare metodologică a implementării și dezvoltării sistemului de control intern managerial în cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor

 


 

Ordinul ministrului apelor și pădurilor nr.422/04.03.2019 privind aprobarea Programului de dezvoltare a Sistemului de Control Intern Managerial al Ministerului Apelor și Pădurilor pentru anul 2019

Programul de dezvoltare a Sistemului de control intern managerial al Ministerului Apelor și Pădurilor pentru anul 2019_format editabil

 

Ordinul ministrului apelor și pădurilor nr.268/14.03.2018 privind aprobarea Programului de dezvoltare a Sistemului de Control Intern Managerial al Ministerului Apelor și Pădurilor pentru anul 2018

Programul de dezvoltare a Sistemului de control intern managerial al Ministerului Apelor și Pădurilor pentru anul 2018_format editabil

Adresa solicitare implementare program de dezvoltare SCIM al MAP la 08.08.2018

Monitorizarea la data de 01.07.2019 a implementării Programului de dezvoltare a Sistemului de Control Intern Managerial al Ministerului Apelor și Pădurilor pentru anul 2019.

 


 

Ordinul ministrului apelor și pădurilor nr. 695/05.07.2018 privind aprobarea Procedurii de sistem P.S.-01 EDIȚIA II privind iniţierea, elaborarea, aprobarea, revizuirea şi arhivarea procedurilor de sistem şi operaţionale în cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor_PS-01 Ed. II

 

Procedura de sistem P.S.-01 EDIȚIA II privind iniţierea, elaborarea, aprobarea, revizuirea şi arhivarea procedurilor de sistem şi operaţionale în cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor_PS-01_Ed. II – varianta editabilă

 

 

Ordinul ministrului apelor și pădurilor nr.401/04.05.2017 privind aprobarea Procedurii de sistem privind iniţierea, elaborarea, aprobarea, revizuirea şi arhivarea procedurilor de sistem şi operaţionale în cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor_PS-01_Ed. I

 

 


 

 

Ordinul ministrului apelor și pădurilor nr.776/25.07.2018 privind aprobarea Procedurii de sistem privind managementul riscurilor în cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor_PS-02-ediția 2

 

Procedura de sistem P.S.-02 EDIȚIA 2 privind managementul riscurilor în cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor_PS-01_Ed. II – varianta editabilă

 

Ordinul ministrului apelor și pădurilor nr.399/04.05.2017 privind aprobarea Procedurii de sistem privind managementul riscurilor în cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor_PS-02-ediția 1

 

 


 

 

Dispoziția Secretarului General nr. 1 din 07.04.2017 privind Echipa de Gestionare a Riscurilor

Dispoziția Secretarului General nr. 8 din 14.11.2017 privind nominalizarea persoanelor care asigură Secretariatul Echipei de Gestionare a Riscurilor

Dispoziția Secretarului General nr. 9 din 14.11.2017 privind nominalizarea persoanelor care asigură Secretariatul Comisiei de Coordonare, Monitorizare și Îndrumare Metodologică a SCIM

 


Registrul procedurilor operatationale al MAP_29oct19

Registrul procedurilor operatationale al MAP_15iul19

Registrul procedurilor operationale al MAP la 08.02.2019


Registrul procedurilor de sistem al MAP_29oct19

Registrul procedurilor de sistem al MAP_15iulie19

Registrul Procedurilor de Sistem al MAP la 08.02.2019

 


 

Registrul Procedurilor de Sistem al MAP la 31.12.2017

Macheta Procedurii de sistem/operaționale din cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor

Macheta Cap.3_Lista difuzării procedurii

Model Ordin aprobare procedura

Model Referat aprobare Ordin aprobare procedură

Macheta privind Registrul procedurilor operaționale

 

 


 

Registrul alertelor la risc al MAP la 06.08.2018

Fișa de alertă la risc
Fisa 1 de alertă la risc_Direcția Generală Ape
Fisa 2 de alertă la risc_Direcția Generală Ape
Fisa 3 de alertă la risc_Direcția Generală Ape
Fisa 4 – de alertă la risc_Direcția Generală Păduri
Fisa 5 – de alertă la risc_Direcția Generală Păduri
Fisa 6 – de alertă la risc_Direcția Juridică
Fisa 7 – de alertă la risc_Direcția Economico-Financiară
Fisa 8 – de alertă la risc_Direcția Afaceri Europene și Relații Internaționale

 

 


 

Fișe de urmărire a riscurilor

Fișa 1 de urmărire a riscului_Direcția Generală Ape
Fișa 2 de urmărire a riscului_Direcția Generală Ape
Fișa 3 de urmărire a riscului_Direcția Generală Ape
Fișa 4 de urmărire a riscului_Direcția Generală Păduri
Fișa 5 de urmărire a riscului_Direcția Generală Păduri
Fișa 6 de urmărire a riscului_Direcția Juridică
Fișa 7 de urmărire a riscului_Direcția Economico-Financiară
Fișa 8 de urmărire a riscului_Direcția Afaceri Europene și Relații Internaționale

 

 


 

Lista activităților procedurabile la nivelul MAP_12.07.2019

Lista activităților procedurabile la nivelul MAP_02.07.2018

Lista activităților procedurabile la nivelul MAP_08.06.2017

 


 

Lista privind obiectivele/activitățile/indicatorii/rezultatele la nivelul Ministrului Apelor și Pădurilor la data de 05.04.2019

Lista privind obiectivele/activitățile/indicatorii/rezultatele la nivelul Ministrului Apelor și Pădurilor la data de 10.10.2017

Macheta privind Lista obiectivelor/ activităților/ indicatorilor

 


 

Registrul riscurilor al MAP la 11.10.2018

Registrul riscurilor al MAP la 30.10.2017

 


 

Registrul riscurilor la coruptie al MAP la 11.10.2018

Registrul riscurilor la coruptie al MAP la 30.10.2017

 


 

Registrul riscurilor strategice al MAP la 11.10.2018

Registrul riscurilor strategice al MAP la 30.10.2017

 


 

Inventariere situații_întreruperi/Plan de continuitate al activității MAP la 30.10.2018

Inventariere situații_întreruperi/Plan de continuitate al activității MAP la 30.10.2017


Planul anual de control al riscurilor la nivelul MAP_08.11.2018

Planul anual de control al riscurilor la nivelul MAP_06.12.2017

 

 


 

Macheta privind Registrul riscurilor

 


Lista riscurilor atașate activităților din cadrul obiectivelor la nivelul Ministerului Apelor și Pădurilor


Lista functiilor sensibile a MAP la data de 12.07.2019

Lista functiilor sensibile a MAP la data de 11.10.2017


Planul privind asigurarea diminuării riscurilor asociate funcțiilor sensibile la nivelul Ministerului Apelor și Pădurilor_12.08.2019

Planul privind asigurarea diminuării riscurilor asociate funcțiilor sensibile la nivelul Ministerului Apelor și Pădurilor _ 07.05.2018

Macheta privind Lista funcțiilor sensibile la nivelul Ministerului Apelor și Pădurilor

Instrucțiuni privind inventarierea funcțiilor sensibile

 


 

Raportul performanțelor Ministerului Apelor și Pădurilor pentru anul 2018, conform Sistemul de Control Managerial

Raportul performanțelor Ministerului Apelor și Pădurilor pentru anul 2017, conform Sistemul de Control Managerial


Minuta ședinței Comisiei de monitorizare SCIM din 17.07.2019

Tabel privindparticiparea la ședința Comisiei de monitorizare SCIM din 17.07.2019

Convocare la sedinta a comisiei de monitorizare a SCIM in data de 17.07.2019 + ordine zi

Minuta ședinței Comisiei de monitorizare SCIM din 19.03.2019

Minuta ședinței Comisiei de monitorizare SCIM din 11.10.2018

Tabel privindparticiparea la ședința Comisiei de monitorizare SCIM din 11.10.2018

Minuta ședinței Comisiei de monitorizare SCIM din 02.07.2018

Minuta ședinței Comisiei de monitorizare SCIM din data de 27.03.2018


 

UMP: Controlul Integrat al Poluării cu Nutrienți

 

Ordinul nr.1286/27.09.2017_PO-UMPCIPM-01_Monitorizare, evaluare, raportare

Ordinul nr. 1287/27.09.2017_PO-UMPCIPM-02_Înregistrarea, arhivarea, păstrarea documentelor

Ordinul nr. 1288/27.09.2017_PO-UMPCIPM-03_Contabilitatea

Ordinul nr. 1289/27.09.2017_PO-UMPCIPM-04_Autorizare plăți

Ordinul nr. 1290/27.09.2017_PO-UMPCIPM-05_Efectuare plăți

Ordinul nr. 1291/27.09.2017_PO-UMPCIPM-06_Achiziții

Ordinul nr. 1292/27.09.2017_PO-UMPCIPM-07_Comunicare

Ordinul nr. 1293/27.09.2017_PO-UMPCIPM-08_Semnarea contractelor

Ordinul nr. 674/27.06.2018_PO-UMCIPM-09_Evaluare subproiecte la faza de formular de aplicare în cadrul proiectului Programului competitiv de finantare “Investitii la nivelul investitiilor locale pentru reducerea poluarii cu nutienti

Ordinul nr. 1123/27.11.2018_PO-UMPCIPN-10, Ed 1, Rev 0, _privind fluxurile tehnice și financiare aferente etepei de contractare în cadrului Programului competitiv de finanțare “Invenstiții la nivelul comunităților locale pentru reducrea poluării cu nutrienți”

Ordinul nr. 759/05.06.2019_PO-UMPCIPN-10, Ed 1, Rev 1 privind fluxurile tehnice și financiare aferente etepei de contractare în cadrului Programului competitiv de finanțare “Invenstiții la nivelul comunităților locale pentru reducrea poluării cu nutrienți”

Referat nr. 125813/UMP/20.05.2019 pentru aprobare PO-UMPCIPN-10, Ed 1, Rev 1 privind fluxurile tehnice și financiare aferente etepei de contractare în cadrului Programului competitiv de finanțare “Invenstiții la nivelul comunităților locale pentru reducrea poluării cu nutrienți”

Ordinul nr. 861/09.07.2019_PO-UMPCIPN-11, Ed 1, Rev 0 privind mecanismul de aprobare a noilor indicatori tehnico-economici, pentru obiectivele finantate in cadrul Proietcului “Control Integrat al Poluarii cu Nutrienti”

Referat nr. 125975/UMP/13.06.2019 pentru aprobarea PO-UMPCIPN-11, Ed 1, Rev 0 privind mecanismul de aprobare a noilor indicatori tehnico-economici, pentru obiectivele finantate in cadrul Proietcului “Control Integrat al Poluarii cu Nutrienti”

Ordinul Nr.869/12.07.2019_PO-UMPCIPN-12, Ed 1, Rev 0, pentru monitorizarea ex-post a investitiilor realizate prin UMPCIPN

Referat nr. 126074/UMP/03.07.2019 pentru aprobarea PO-UMPCIPN-12, Ed 1, Rev 0, pentru monitorizarea ex-post a investitiilor realizate prin UMPCIPN


DIRECȚIA GENERALĂ APE

 

  • DIRECȚIA MANAGEMENTULUI RESURSELOR DE APĂ

Ordin nr. 1097 Procedura operațională pentru aplicarea tratatelor bilaterale privind domeniul gospodăririi apelor, apele de frontieră, bazinul Dunării și bazinul Mării Negre

Anexă la Ordinul ministrului apelor și pădurilor nr. 1097_PO-DGA-01

 

Ordin nr. 1098 Procedura operațională pentru funcţionarea şi asigurarea secretariatelor comisiilor mixte/împuternicitului pentru ape de frontieră

Anexă la Ordinul ministrului apelor și pădurilor nr. 1098_PO-DGA-02

 

Ordin nr.1099 Procedura operațională privind coordonarea colectării de date în vederea elaborării raportului privind implementarea prevederilor directivelor

Anexă la Ordinul ministrului apelor și pădurilor nr. 1099_PO-DGA-03

 

  • DIRECȚIA MANAGEMENTULUI RISCULUI LA INUNDAȚII ȘI SIGURANȚA BARAJELOR

Ordin nr. 1132_Siguranța construcțiilor hidrotehnice _PO-DGA-04

Ordin nr. 1130_Procedură operațională scheme directoare de gospodărire a apelor_PO-DGA-05

Ordin nr. 1134_Procedură operațională_atestare_instituții_elaborare documentații_aviz_autorizație de gospodărire a apelor-PO-DGA-06

Ordin nr. 1129_Procedură operațională_prevenire situații de urgență_inundații_PO-DGA-07

Ordin nr. 1133_Procedură operațională_asigurare_flux informațional_decizional_fenomene periculoase-PO-DGA-08

 

 

 


DIRECȚIA GENERALĂ PĂDURI

Ordinul nr. 1441/02.11.2017_Procedură operațională privind constituirea perimetrelor de ameliorare, proiectarea și execuția lucrărilor de reconstrucție ecologică prin împădurire a terenurilor degradate și predarea către beneficiari a suprafețelor care au realizat starea de masiv_PO-DGP-01

 

Ordinul 06/07.01.2019_Procedură oprețională privind atribuirea drepturlui de gestionare a afaunei cinegetice_PO-DGP-02- ediția 1

Ordin nr. 1428/30.10.2017_Procedură operațională privind acordarea compensațiilor reprezentând contravaloarea produselor pe care proprietarii nu le recoltează datorită funcțiilor de protecție stabilite prin amenajamente silvice care determină restricții în recoltarea de masă lemnoasă_PO-DGP-04

Anexa 1_PO-DGP-04

Anexa 2_PO-DGP-04

 

Ordin nr. 1417_PO-DGP-05 Acordare ajutor de minimis + de la buget

 


DIRECȚIA AFACERI EUROPENE ȘI RELAȚII INTERNAȚIONALE

Ordinul nr. 1104/21.11.2018 Procedura de Sistem privind Deplasarea in strainatate a reprezentantilor Ministerului Apelor si Padurilor si institutiilor aflate in subordinea, in coordonarea si sub autoritatea ministerului, aprobata prin Ordinul Ministrului Apelor si Padurilor, PS-04, Ediția II, Revizia 0

 

Ordinul nr. 1173/06.09.2017 Procedura de Sistem privind Deplasarea in strainatate a reprezentantilor Ministerului Apelor si Padurilor si institutiilor aflate in subordinea, in coordonarea si sub autoritatea ministerului, aprobata prin Ordinul Ministrului Apelor si Padurilor, PS-04, Ediția I, Revizia 0

 

F01-PS-04 Ordin deplasare
F02-PS-04 Mandat
F03-PS-04 Memorandum deplasare ministru
F04-PS-04 Memorandum deplasare SS sau SSS
F05-PS-04 Referat de deplasare externa
F06-PS-04 Deviz
F07-PS-04 Ordin revocare ordin de deplasare
F08-PS-04 Nota către Guvern anulare deplasare
F09-PS-04 Referat revocare ordin de deplasare
F10-PS-04 Raport de deplasare
F11-PS-04 Memorandum raportare ministru
F12-PS-04 Memorandum raportare SS sau SSS
F13-PS-04 Decont deplasare externa

 

Ordinul nr. 1175/06.09.2017_PS-05_Procurarea biletelor de avion pentru reprezentantii Ministerului Apelor si Padurilor si institutiilor din subordine care se deplaseaza in tara sau strainatate

 

Ordinul nr.1612/27.12.2017_PS-06_Gestionarea pașapoartelor de serviciu și diplomatice

 

PS-06_Gestionarea pașapoartelor de serviciu și diplomatice_format editabil

F01-PS-06_Referat necesitate aprobare plată taxă pașaport

F02-PS-06_Solicitare eliberare pașaport de serviciu

 

Ordinul nr. 1148/01.09.2017_PO-DAERI-01_Coordonarea elaborarii pozitiilor Romaniei in domeniul apelor si padurilor pentru participarea la reuniunile organizate de institutiile europene

 

Ordinul nr. 1141/30.08.2017_PO-DAERI-02_Notificarea legislatiei in domeniul apelor si padurilor la Comisia Europeana

 

Ordinul nr. 1138/30.08.2017_PO-DAERI-03_Detasarea expertilor nationali in domeniul apelor si padurilor la Comisia Europeana si la institutiile aflate in subordine

 

Ordinul nr. 1140/30.08.2017_PO-DAERI-04_Negocierea si semnarea tratatelor si altor forme de cooperare multilaterala si bilaterala in domeniul apelor si padurilor_

 

Ordinul nr. 1139/30.08.2017_PO-DAERI-05_Aplicarea tratatelor multilaterale si bilaterale in cadrul ministerului apelor si padurilor

 


DIRECȚIA DE COMUNICARE ȘI RESURSE UMANE

 

  • SERVICIUL RELAȚII PUBLICE ȘI MASS-MEDIA

Ordin nr. 1554/06.12.2017_Procedura de sistem provind circuitul documentelor în cadrul MAP

Procedura de sistem provind circuitul documentelor în cadrul MAP_format editabil

Ordinul nr. 652/20.06.2018_Procedură de sistem privind activitatea de gestionare a petițiilor și cererilor de audiență primite la Ministerul Apelor și Pădurilor_PS-10

Procedură de sistem privind activitatea de gestionare a petițiilor și cererilor de audiență primite la Ministerul Apelor și Pădurilor_PS-10_varianta editabilă

Anexa1_PS-10
Anexa2_PS-10
Anexa3_PS-10
Anexa4_PS-10
Anexa5_PS-10
Anexa6_PS-10
Anexa7_PS-10

 

  • RESURSE UMANE

Ordinul nr. 332/04.02.2019_Procedură de sistem privind delegarea și asigurarea continuității activității în cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor_PS-12, Ed.I, Rev. 0

Ordinul nr. 1590/12.12.2017_Procedură de sistem privind securitatea și sănătatea în muncă_PS-08

Procedură de sistem privind securitatea și sănătatea în muncă_PS-08-format editabil

Ordinul nr. 1597/13.12.2017_Procedură de sistem privind activitatea comisiei de disciplină_PS-07

Ordin nr. 1460/06.11.2017_Procedura operațională prind recutarea și selecția funcționarilor publici și a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice_PO-DCRU-01

Ordin nr. 1459_Procedură operațională privind activitatea de dezvoltare a carierei personalului_PO-DCRU-02


Ordinul nr.1163/28.10.2019_Procedura operațională privind întocmirea și verificarea ștatelor de plată pentru plata drepturilor salariale_PO-DCRU-03 Ed. I Rev. 1

Ordinul nr.1524/27.11.2017_Procedura operațională privind întocmirea și verificarea ștatelor de plată pentru plata drepturilor salariale_PO-DCRU-03 Ed. I Rev. 0


Ordin nr.1385_Procedura operationala privind intocmirea statului de functii si a statului de personal – PO-DCRU-04

Ordin nr.1399_Procedura operationala privind intocmirea si actualizarea fiselor de post – PO-DCRU-05

Ordin nr. 1396_Procedura operationala privind evidenta dosarelor profesionale – PO-DCRU-06

Ordin nr. 1398_Procedura operationala privind evaluarea functionarilor publici – PO-DCRU-07


Ordin nr. 1164_28.10.2019_Procedura operațională privind evidența timpului efectiv de lucru și a concediilor – PO-DCRU-08_Ed. 1 Rev. 1

Ordin nr. 1457_Procedura operațională privind evidența timpului efectiv de lucru și a concediilor – PO-DCRU-08_Ed. 1 Rev. 0


Ordin nr.1458_Procedura operațională privind întocmirea declaratiilor de avere si interese – PO-DCRU-9

Ordin nr.1387_Procedura operationala privind modificarea raportului de serviciu – PO-DCRU-10

Ordinul nr. 1461/16.11.2017 privind stabilirea necesarului de formare profesională și întocmirea planului anual de formare profesională a personalului propriu_PO-DCRU-11

Consultare_Procedura de sistem privind securitatea și sănătatea în muncă

 


 

DIRECȚIA GENERALĂ INVESTIȚII, ACHIZIȚII ȘI LOGISTICĂ

 

Ordinul nr. 1051/25.09.2019, PS-13 Ed. I, Rev.1, Procedura de sistem privind documentele necasare deschiderilor de credite bugetare pentru cheltuili de capital ale MAP si ale unitatilor aflate in subordinea, sub autoritatea sau in coordonarea MAP

PS-13 Ed. I, Rev.1, Procedura de sistem privind documentele necasare deschiderilor de credite bugetare pentru cheltuili de capital ale MAP si ale unitatilor aflate in subordinea, sub autoritatea sau in coordonarea MAP

Referat nr. 120841/DGIAL/17.09.2019 pentru aprobare PS-13, Ed. I, Rev.1, privind documentele necasare deschiderilor de credite bugetare pentru cheltuili de capital ale MAP si ale unitatilor aflate in subordinea, sub autoritatea sau in coordonarea MAP.

Ordinul nr. 859/09.07.2019, PS-13 Ed. I, Rev.0, Procedura de sistem privind documentele necasare deschiderilor de credite bugetare pentru cheltuili de capital ale MAP si ale unitatilor aflate in subordinea, sub autoritatea sau in coordonarea MAP

Referat nr. 120479/DGIAL/12.06.2019 pentru aprobare PS-13, Ed. I, Rev.0, privind documentele necasare deschiderilor de credite bugetare pentru cheltuili de capital ale MAP si ale unitatilor aflate in subordinea, sub autoritatea sau in coordonarea MAP.

Ordinul nr. 916/18.09.2018_Procedura de sistem privind realizarea achizitiei directe în cadrul Ministrului Apelor și Pădurilor_PS-11

Ordinul 138/19.02.2018_Procedura Operationala Monitorizare Mentenanta Autovehicule si Consum Carburant PO-DGIAL-01


Ordinul nr. 1113/11.10.2019_Procedura operațională privind metodologia de actualizare a devizelor generale și conținutul cadru al documentațiilor tehnico-economice de actualizare a devizelor generale pentru obiective de investiții și lucrări de intervenții, în cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor_P.O-DGIAL-02_Ed.I Rev. 2

Ordinul nr. 165/22.02.2018_Procedura operațională privind metodologia de actualizare a devizelor generale și conținutul cadru al documentațiilor tehnico-economice de actualizare a devizelor generale pentru obiective de investiții și lucrări de intervenții, în cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor_P.O-DGIAL-02_Ed.I Rev. 1


Ordinul 615/14.07.2017_Procedura operațională deschidere credite bugetare pentru cheltuieli de capital_PO-DGIAL-03

Ordinul 684/29.06.2017_Procedura operațională privind exercitarea controlului la obiectivele de investiții finanțate prin MAP_PO-DGIAL-04

Ordinul nr.169/23.02.2018_Procedura Operationala privind activitatea de gestiune in MAP_PO-D.G.I.A.L.-05

Ordinul nr. 1613/27.12.2017_PO-DGIAL-06_Achiziții

 


 

DIRECȚIA ECONOMICO-FINANCIARĂ

 

 


 

DIRECȚIA JURIDICĂ

Ordinul nr. 93/17.01.2019_Procedura opre’ional[ privind punerea în executare a titlurilor executorii în cadryul Ministerului Apelor și Pădurilor_PO-DJ-02

Ordinul nr. 301/21.03.2018_Procedura operațională privind activitatea de elaborare de către Compartimentul Relația cu Parlamentul din cadrul MAP a răspunsurilor la întrebări și interpelări adresate de către senatori și deputați,
precum și formularea punctelor de vedere referitoare la inițiativele legislative depuse de către membrii Parlamentului_PO-DJ-01

[/content_protector]