[content_protector password=”scim2017″ identifier=”scim2017″]
Ordinul nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice
Anexa_Codul controlului intern managerial al entităților publice din 20.04.2018
Ordinul nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice_format editabil
Ordinul ministrului apelor și pădurilor nr. 1192/17.12.2018 privind modificarea anexei nr. 1 OMAP nr. 545/2018 privind aprobarea Comisiei de monitorizare, coordonare și îndrumare a implementării și dezvoltării SCIM în cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor
Referat de aprobare a Ordinului 1192/17.12.2018 privind modificarea anexei nr. 1 OMAP nr. 545/2018 privind aprobarea Comisiei de monitorizare, coordonare și îndrumare a implementării și dezvoltării SCIM în cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor
Ordinul ministrului apelor și pădurilor nr. 545/16.05.2018 privind aprobarea constiturii Comisiei de monitorizare, coordonare și îndrumare metodologică a implementării și dezvoltării sistemului de control intern managerial în cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor
Referat de aprobare a Ordinului 545/16.05.2018 privind aprobarea constiturii Comisiei de monitorizare, coordonare și îndrumare metodologică a implementării și dezvoltării sistemului de control intern managerial în cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor
Dispoziția secretarului general al ministerului apelor și pădurilor nr. 1/ 03.01.2019 privind nominalizarea membrilor Comisiei de monitorizare, coordonare și îndrumare metodologică a implementării și dezvoltării sistemului de control intern managerial din cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor
Dispoziția secretarului general al ministerului apelor și pădurilor nr. 2/ 03.01.2019 privind nominalizarea Responsabililor cu riscurile din compartimentele de la primul nivel de conducere din cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor
Dispoziția secretarului general al ministerului apelor și pădurilor nr. 7/17.05.2018 privind nominalizarea membrilor Comisiei de monitorizare, coordonare și îndrumare metodologică a implementării și dezvoltării sistemului de control intern managerial în cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor
Dispoziția secretarului general al ministerului apelor și pădurilor nr. 8/17.05.2018 privind nominalizarea Responsabililor cu riscurile din compartimentele de la primul nivel de conducere din cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor
Dispoziția secretarului general al ministerului apelor și pădurilor nr. 9/17.05.2018 privind nominalizarea persoanelor care asigură Secretariatul tehnic al Comisiei de monitorizare, coordonare și îndrumare metodologică a implementării și dezvoltării sistemului de control intern managerial în cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor
Ordinul ministrului apelor și pădurilor nr.422/04.03.2019 privind aprobarea Programului de dezvoltare a Sistemului de Control Intern Managerial al Ministerului Apelor și Pădurilor pentru anul 2019
Programul de dezvoltare a Sistemului de control intern managerial al Ministerului Apelor și Pădurilor pentru anul 2019_format editabil
Ordinul ministrului apelor și pădurilor nr.268/14.03.2018 privind aprobarea Programului de dezvoltare a Sistemului de Control Intern Managerial al Ministerului Apelor și Pădurilor pentru anul 2018
Programul de dezvoltare a Sistemului de control intern managerial al Ministerului Apelor și Pădurilor pentru anul 2018_format editabil
Adresa solicitare implementare program de dezvoltare SCIM al MAP la 08.08.2018
Monitorizarea la data de 01.07.2019 a implementării Programului de dezvoltare a Sistemului de Control Intern Managerial al Ministerului Apelor și Pădurilor pentru anul 2019.
Ordinul ministrului apelor și pădurilor nr. 695/05.07.2018 privind aprobarea Procedurii de sistem P.S.-01 EDIȚIA II privind iniţierea, elaborarea, aprobarea, revizuirea şi arhivarea procedurilor de sistem şi operaţionale în cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor_PS-01 Ed. II
Procedura de sistem P.S.-01 EDIȚIA II privind iniţierea, elaborarea, aprobarea, revizuirea şi arhivarea procedurilor de sistem şi operaţionale în cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor_PS-01_Ed. II – varianta editabilă
Ordinul ministrului apelor și pădurilor nr.401/04.05.2017 privind aprobarea Procedurii de sistem privind iniţierea, elaborarea, aprobarea, revizuirea şi arhivarea procedurilor de sistem şi operaţionale în cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor_PS-01_Ed. I
Ordinul ministrului apelor și pădurilor nr.776/25.07.2018 privind aprobarea Procedurii de sistem privind managementul riscurilor în cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor_PS-02-ediția 2
Procedura de sistem P.S.-02 EDIȚIA 2 privind managementul riscurilor în cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor_PS-01_Ed. II – varianta editabilă
Ordinul ministrului apelor și pădurilor nr.399/04.05.2017 privind aprobarea Procedurii de sistem privind managementul riscurilor în cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor_PS-02-ediția 1
Dispoziția Secretarului General nr. 1 din 07.04.2017 privind Echipa de Gestionare a Riscurilor
Dispoziția Secretarului General nr. 8 din 14.11.2017 privind nominalizarea persoanelor care asigură Secretariatul Echipei de Gestionare a Riscurilor
Dispoziția Secretarului General nr. 9 din 14.11.2017 privind nominalizarea persoanelor care asigură Secretariatul Comisiei de Coordonare, Monitorizare și Îndrumare Metodologică a SCIM
Registrul procedurilor operatationale al MAP_29oct19
Registrul procedurilor operatationale al MAP_15iul19
Registrul procedurilor operationale al MAP la 08.02.2019
Registrul procedurilor de sistem al MAP_29oct19
Registrul procedurilor de sistem al MAP_15iulie19
Registrul Procedurilor de Sistem al MAP la 08.02.2019
Registrul Procedurilor de Sistem al MAP la 31.12.2017
Macheta Procedurii de sistem/operaționale din cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor
Macheta Cap.3_Lista difuzării procedurii
Model Ordin aprobare procedura
Model Referat aprobare Ordin aprobare procedură
Macheta privind Registrul procedurilor operaționale
Registrul alertelor la risc al MAP la 06.08.2018
Fișa de alertă la risc
Fisa 1 de alertă la risc_Direcția Generală Ape
Fisa 2 de alertă la risc_Direcția Generală Ape
Fisa 3 de alertă la risc_Direcția Generală Ape
Fisa 4 – de alertă la risc_Direcția Generală Păduri
Fisa 5 – de alertă la risc_Direcția Generală Păduri
Fisa 6 – de alertă la risc_Direcția Juridică
Fisa 7 – de alertă la risc_Direcția Economico-Financiară
Fisa 8 – de alertă la risc_Direcția Afaceri Europene și Relații Internaționale
Fișe de urmărire a riscurilor
Fișa 1 de urmărire a riscului_Direcția Generală Ape
Fișa 2 de urmărire a riscului_Direcția Generală Ape
Fișa 3 de urmărire a riscului_Direcția Generală Ape
Fișa 4 de urmărire a riscului_Direcția Generală Păduri
Fișa 5 de urmărire a riscului_Direcția Generală Păduri
Fișa 6 de urmărire a riscului_Direcția Juridică
Fișa 7 de urmărire a riscului_Direcția Economico-Financiară
Fișa 8 de urmărire a riscului_Direcția Afaceri Europene și Relații Internaționale
Lista activităților procedurabile la nivelul MAP_12.07.2019
Lista activităților procedurabile la nivelul MAP_02.07.2018
Lista activităților procedurabile la nivelul MAP_08.06.2017
Lista privind obiectivele/activitățile/indicatorii/rezultatele la nivelul Ministrului Apelor și Pădurilor la data de 05.04.2019
Lista privind obiectivele/activitățile/indicatorii/rezultatele la nivelul Ministrului Apelor și Pădurilor la data de 10.10.2017
Macheta privind Lista obiectivelor/ activităților/ indicatorilor
Registrul riscurilor al MAP la 11.10.2018
Registrul riscurilor al MAP la 30.10.2017
Registrul riscurilor la coruptie al MAP la 11.10.2018
Registrul riscurilor la coruptie al MAP la 30.10.2017
Registrul riscurilor strategice al MAP la 11.10.2018
Registrul riscurilor strategice al MAP la 30.10.2017
Inventariere situații_întreruperi/Plan de continuitate al activității MAP la 30.10.2018
Inventariere situații_întreruperi/Plan de continuitate al activității MAP la 30.10.2017
Planul anual de control al riscurilor la nivelul MAP_08.11.2018
Planul anual de control al riscurilor la nivelul MAP_06.12.2017
Macheta privind Registrul riscurilor
Lista riscurilor atașate activităților din cadrul obiectivelor la nivelul Ministerului Apelor și Pădurilor
Lista functiilor sensibile a MAP la data de 12.07.2019
Lista functiilor sensibile a MAP la data de 11.10.2017
Planul privind asigurarea diminuării riscurilor asociate funcțiilor sensibile la nivelul Ministerului Apelor și Pădurilor_12.08.2019
Planul privind asigurarea diminuării riscurilor asociate funcțiilor sensibile la nivelul Ministerului Apelor și Pădurilor _ 07.05.2018
Macheta privind Lista funcțiilor sensibile la nivelul Ministerului Apelor și Pădurilor
Instrucțiuni privind inventarierea funcțiilor sensibile
Raportul performanțelor Ministerului Apelor și Pădurilor pentru anul 2018, conform Sistemul de Control Managerial
Raportul performanțelor Ministerului Apelor și Pădurilor pentru anul 2017, conform Sistemul de Control Managerial
Minuta ședinței Comisiei de monitorizare SCIM din 17.07.2019
Tabel privindparticiparea la ședința Comisiei de monitorizare SCIM din 17.07.2019
Convocare la sedinta a comisiei de monitorizare a SCIM in data de 17.07.2019 + ordine zi
Minuta ședinței Comisiei de monitorizare SCIM din 19.03.2019
Minuta ședinței Comisiei de monitorizare SCIM din 11.10.2018
Tabel privindparticiparea la ședința Comisiei de monitorizare SCIM din 11.10.2018
Minuta ședinței Comisiei de monitorizare SCIM din 02.07.2018
Minuta ședinței Comisiei de monitorizare SCIM din data de 27.03.2018
UMP: Controlul Integrat al Poluării cu Nutrienți
Ordinul nr.1286/27.09.2017_PO-UMPCIPM-01_Monitorizare, evaluare, raportare
Ordinul nr. 1287/27.09.2017_PO-UMPCIPM-02_Înregistrarea, arhivarea, păstrarea documentelor
Ordinul nr. 1288/27.09.2017_PO-UMPCIPM-03_Contabilitatea
Ordinul nr. 1289/27.09.2017_PO-UMPCIPM-04_Autorizare plăți
Ordinul nr. 1290/27.09.2017_PO-UMPCIPM-05_Efectuare plăți
Ordinul nr. 1291/27.09.2017_PO-UMPCIPM-06_Achiziții
Ordinul nr. 1292/27.09.2017_PO-UMPCIPM-07_Comunicare
Ordinul nr. 1293/27.09.2017_PO-UMPCIPM-08_Semnarea contractelor
Ordinul nr. 674/27.06.2018_PO-UMCIPM-09_Evaluare subproiecte la faza de formular de aplicare în cadrul proiectului Programului competitiv de finantare “Investitii la nivelul investitiilor locale pentru reducerea poluarii cu nutienti
Ordinul nr. 1123/27.11.2018_PO-UMPCIPN-10, Ed 1, Rev 0, _privind fluxurile tehnice și financiare aferente etepei de contractare în cadrului Programului competitiv de finanțare “Invenstiții la nivelul comunităților locale pentru reducrea poluării cu nutrienți”
Ordinul nr. 759/05.06.2019_PO-UMPCIPN-10, Ed 1, Rev 1 privind fluxurile tehnice și financiare aferente etepei de contractare în cadrului Programului competitiv de finanțare “Invenstiții la nivelul comunităților locale pentru reducrea poluării cu nutrienți”
Referat nr. 125813/UMP/20.05.2019 pentru aprobare PO-UMPCIPN-10, Ed 1, Rev 1 privind fluxurile tehnice și financiare aferente etepei de contractare în cadrului Programului competitiv de finanțare “Invenstiții la nivelul comunităților locale pentru reducrea poluării cu nutrienți”
Ordinul nr. 861/09.07.2019_PO-UMPCIPN-11, Ed 1, Rev 0 privind mecanismul de aprobare a noilor indicatori tehnico-economici, pentru obiectivele finantate in cadrul Proietcului “Control Integrat al Poluarii cu Nutrienti”
Referat nr. 125975/UMP/13.06.2019 pentru aprobarea PO-UMPCIPN-11, Ed 1, Rev 0 privind mecanismul de aprobare a noilor indicatori tehnico-economici, pentru obiectivele finantate in cadrul Proietcului “Control Integrat al Poluarii cu Nutrienti”
Ordinul Nr.869/12.07.2019_PO-UMPCIPN-12, Ed 1, Rev 0, pentru monitorizarea ex-post a investitiilor realizate prin UMPCIPN
Referat nr. 126074/UMP/03.07.2019 pentru aprobarea PO-UMPCIPN-12, Ed 1, Rev 0, pentru monitorizarea ex-post a investitiilor realizate prin UMPCIPN
DIRECȚIA GENERALĂ APE
- DIRECȚIA MANAGEMENTULUI RESURSELOR DE APĂ
Ordin nr. 1097 Procedura operațională pentru aplicarea tratatelor bilaterale privind domeniul gospodăririi apelor, apele de frontieră, bazinul Dunării și bazinul Mării Negre
Anexă la Ordinul ministrului apelor și pădurilor nr. 1097_PO-DGA-01
Ordin nr. 1098 Procedura operațională pentru funcţionarea şi asigurarea secretariatelor comisiilor mixte/împuternicitului pentru ape de frontieră
Anexă la Ordinul ministrului apelor și pădurilor nr. 1098_PO-DGA-02
Ordin nr.1099 Procedura operațională privind coordonarea colectării de date în vederea elaborării raportului privind implementarea prevederilor directivelor
Anexă la Ordinul ministrului apelor și pădurilor nr. 1099_PO-DGA-03
- DIRECȚIA MANAGEMENTULUI RISCULUI LA INUNDAȚII ȘI SIGURANȚA BARAJELOR
Ordin nr. 1132_Siguranța construcțiilor hidrotehnice _PO-DGA-04
Ordin nr. 1130_Procedură operațională scheme directoare de gospodărire a apelor_PO-DGA-05
Ordin nr. 1134_Procedură operațională_atestare_instituții_elaborare documentații_aviz_autorizație de gospodărire a apelor-PO-DGA-06
Ordin nr. 1129_Procedură operațională_prevenire situații de urgență_inundații_PO-DGA-07
Ordin nr. 1133_Procedură operațională_asigurare_flux informațional_decizional_fenomene periculoase-PO-DGA-08
DIRECȚIA GENERALĂ PĂDURI
Ordinul nr. 1441/02.11.2017_Procedură operațională privind constituirea perimetrelor de ameliorare, proiectarea și execuția lucrărilor de reconstrucție ecologică prin împădurire a terenurilor degradate și predarea către beneficiari a suprafețelor care au realizat starea de masiv_PO-DGP-01
Ordinul 06/07.01.2019_Procedură oprețională privind atribuirea drepturlui de gestionare a afaunei cinegetice_PO-DGP-02- ediția 1
Ordin nr. 1428/30.10.2017_Procedură operațională privind acordarea compensațiilor reprezentând contravaloarea produselor pe care proprietarii nu le recoltează datorită funcțiilor de protecție stabilite prin amenajamente silvice care determină restricții în recoltarea de masă lemnoasă_PO-DGP-04
Anexa 1_PO-DGP-04
Anexa 2_PO-DGP-04
Ordin nr. 1417_PO-DGP-05 Acordare ajutor de minimis + de la buget
DIRECȚIA AFACERI EUROPENE ȘI RELAȚII INTERNAȚIONALE
Ordinul nr. 1104/21.11.2018 Procedura de Sistem privind Deplasarea in strainatate a reprezentantilor Ministerului Apelor si Padurilor si institutiilor aflate in subordinea, in coordonarea si sub autoritatea ministerului, aprobata prin Ordinul Ministrului Apelor si Padurilor, PS-04, Ediția II, Revizia 0
Ordinul nr. 1173/06.09.2017 Procedura de Sistem privind Deplasarea in strainatate a reprezentantilor Ministerului Apelor si Padurilor si institutiilor aflate in subordinea, in coordonarea si sub autoritatea ministerului, aprobata prin Ordinul Ministrului Apelor si Padurilor, PS-04, Ediția I, Revizia 0
F01-PS-04 Ordin deplasare
F02-PS-04 Mandat
F03-PS-04 Memorandum deplasare ministru
F04-PS-04 Memorandum deplasare SS sau SSS
F05-PS-04 Referat de deplasare externa
F06-PS-04 Deviz
F07-PS-04 Ordin revocare ordin de deplasare
F08-PS-04 Nota către Guvern anulare deplasare
F09-PS-04 Referat revocare ordin de deplasare
F10-PS-04 Raport de deplasare
F11-PS-04 Memorandum raportare ministru
F12-PS-04 Memorandum raportare SS sau SSS
F13-PS-04 Decont deplasare externa
Ordinul nr. 1175/06.09.2017_PS-05_Procurarea biletelor de avion pentru reprezentantii Ministerului Apelor si Padurilor si institutiilor din subordine care se deplaseaza in tara sau strainatate
Ordinul nr.1612/27.12.2017_PS-06_Gestionarea pașapoartelor de serviciu și diplomatice
PS-06_Gestionarea pașapoartelor de serviciu și diplomatice_format editabil
F01-PS-06_Referat necesitate aprobare plată taxă pașaport
F02-PS-06_Solicitare eliberare pașaport de serviciu
Ordinul nr. 1148/01.09.2017_PO-DAERI-01_Coordonarea elaborarii pozitiilor Romaniei in domeniul apelor si padurilor pentru participarea la reuniunile organizate de institutiile europene
Ordinul nr. 1141/30.08.2017_PO-DAERI-02_Notificarea legislatiei in domeniul apelor si padurilor la Comisia Europeana
Ordinul nr. 1138/30.08.2017_PO-DAERI-03_Detasarea expertilor nationali in domeniul apelor si padurilor la Comisia Europeana si la institutiile aflate in subordine
Ordinul nr. 1140/30.08.2017_PO-DAERI-04_Negocierea si semnarea tratatelor si altor forme de cooperare multilaterala si bilaterala in domeniul apelor si padurilor_
Ordinul nr. 1139/30.08.2017_PO-DAERI-05_Aplicarea tratatelor multilaterale si bilaterale in cadrul ministerului apelor si padurilor
DIRECȚIA DE COMUNICARE ȘI RESURSE UMANE
- SERVICIUL RELAȚII PUBLICE ȘI MASS-MEDIA
Ordin nr. 1554/06.12.2017_Procedura de sistem provind circuitul documentelor în cadrul MAP
Procedura de sistem provind circuitul documentelor în cadrul MAP_format editabil
Ordinul nr. 652/20.06.2018_Procedură de sistem privind activitatea de gestionare a petițiilor și cererilor de audiență primite la Ministerul Apelor și Pădurilor_PS-10
Procedură de sistem privind activitatea de gestionare a petițiilor și cererilor de audiență primite la Ministerul Apelor și Pădurilor_PS-10_varianta editabilă
Anexa1_PS-10
Anexa2_PS-10
Anexa3_PS-10
Anexa4_PS-10
Anexa5_PS-10
Anexa6_PS-10
Anexa7_PS-10
Ordinul nr. 332/04.02.2019_Procedură de sistem privind delegarea și asigurarea continuității activității în cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor_PS-12, Ed.I, Rev. 0
Ordinul nr. 1590/12.12.2017_Procedură de sistem privind securitatea și sănătatea în muncă_PS-08
Procedură de sistem privind securitatea și sănătatea în muncă_PS-08-format editabil
Ordinul nr. 1597/13.12.2017_Procedură de sistem privind activitatea comisiei de disciplină_PS-07
Ordin nr. 1460/06.11.2017_Procedura operațională prind recutarea și selecția funcționarilor publici și a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice_PO-DCRU-01
Ordin nr. 1459_Procedură operațională privind activitatea de dezvoltare a carierei personalului_PO-DCRU-02
Ordinul nr.1163/28.10.2019_Procedura operațională privind întocmirea și verificarea ștatelor de plată pentru plata drepturilor salariale_PO-DCRU-03 Ed. I Rev. 1
Ordinul nr.1524/27.11.2017_Procedura operațională privind întocmirea și verificarea ștatelor de plată pentru plata drepturilor salariale_PO-DCRU-03 Ed. I Rev. 0
Ordin nr.1385_Procedura operationala privind intocmirea statului de functii si a statului de personal – PO-DCRU-04
Ordin nr.1399_Procedura operationala privind intocmirea si actualizarea fiselor de post – PO-DCRU-05
Ordin nr. 1396_Procedura operationala privind evidenta dosarelor profesionale – PO-DCRU-06
Ordin nr. 1398_Procedura operationala privind evaluarea functionarilor publici – PO-DCRU-07
Ordin nr. 1164_28.10.2019_Procedura operațională privind evidența timpului efectiv de lucru și a concediilor – PO-DCRU-08_Ed. 1 Rev. 1
Ordin nr. 1457_Procedura operațională privind evidența timpului efectiv de lucru și a concediilor – PO-DCRU-08_Ed. 1 Rev. 0
Ordin nr.1458_Procedura operațională privind întocmirea declaratiilor de avere si interese – PO-DCRU-9
Ordin nr.1387_Procedura operationala privind modificarea raportului de serviciu – PO-DCRU-10
Ordinul nr. 1461/16.11.2017 privind stabilirea necesarului de formare profesională și întocmirea planului anual de formare profesională a personalului propriu_PO-DCRU-11
Consultare_Procedura de sistem privind securitatea și sănătatea în muncă
DIRECȚIA GENERALĂ INVESTIȚII, ACHIZIȚII ȘI LOGISTICĂ
Ordinul nr. 1051/25.09.2019, PS-13 Ed. I, Rev.1, Procedura de sistem privind documentele necasare deschiderilor de credite bugetare pentru cheltuili de capital ale MAP si ale unitatilor aflate in subordinea, sub autoritatea sau in coordonarea MAP
PS-13 Ed. I, Rev.1, Procedura de sistem privind documentele necasare deschiderilor de credite bugetare pentru cheltuili de capital ale MAP si ale unitatilor aflate in subordinea, sub autoritatea sau in coordonarea MAP
Referat nr. 120841/DGIAL/17.09.2019 pentru aprobare PS-13, Ed. I, Rev.1, privind documentele necasare deschiderilor de credite bugetare pentru cheltuili de capital ale MAP si ale unitatilor aflate in subordinea, sub autoritatea sau in coordonarea MAP.
Ordinul nr. 859/09.07.2019, PS-13 Ed. I, Rev.0, Procedura de sistem privind documentele necasare deschiderilor de credite bugetare pentru cheltuili de capital ale MAP si ale unitatilor aflate in subordinea, sub autoritatea sau in coordonarea MAP
Referat nr. 120479/DGIAL/12.06.2019 pentru aprobare PS-13, Ed. I, Rev.0, privind documentele necasare deschiderilor de credite bugetare pentru cheltuili de capital ale MAP si ale unitatilor aflate in subordinea, sub autoritatea sau in coordonarea MAP.
Ordinul nr. 916/18.09.2018_Procedura de sistem privind realizarea achizitiei directe în cadrul Ministrului Apelor și Pădurilor_PS-11
Ordinul 138/19.02.2018_Procedura Operationala Monitorizare Mentenanta Autovehicule si Consum Carburant PO-DGIAL-01
Ordinul nr. 1113/11.10.2019_Procedura operațională privind metodologia de actualizare a devizelor generale și conținutul cadru al documentațiilor tehnico-economice de actualizare a devizelor generale pentru obiective de investiții și lucrări de intervenții, în cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor_P.O-DGIAL-02_Ed.I Rev. 2
Ordinul nr. 165/22.02.2018_Procedura operațională privind metodologia de actualizare a devizelor generale și conținutul cadru al documentațiilor tehnico-economice de actualizare a devizelor generale pentru obiective de investiții și lucrări de intervenții, în cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor_P.O-DGIAL-02_Ed.I Rev. 1
Ordinul 615/14.07.2017_Procedura operațională deschidere credite bugetare pentru cheltuieli de capital_PO-DGIAL-03
Ordinul 684/29.06.2017_Procedura operațională privind exercitarea controlului la obiectivele de investiții finanțate prin MAP_PO-DGIAL-04
Ordinul nr.169/23.02.2018_Procedura Operationala privind activitatea de gestiune in MAP_PO-D.G.I.A.L.-05
Ordinul nr. 1613/27.12.2017_PO-DGIAL-06_Achiziții
DIRECȚIA ECONOMICO-FINANCIARĂ
- Ordinul nr. 1614/27.12.2017_Procedura de sistem privind decontarea cheltuielilor de decontare în altă localitate în interesul serviciului_PS-09
- Procedura de sistem privind decontarea cheltuielilor de decontare în altă localitate în interesul serviciului_PS-09 – format editabil
- Ordinul nr. 1621/28.12.2017_Procedura operațională privind fundamentarea, elaborarea și execuția bugetului Ministerului Apelor și Pădurilor_P.O.-DEF-01
- Ordinul nr. 354/03.04.2018_Procedura operațională de casare a activelor fixe și a bunurilor de natura obiectelor de inventar din patrimoniul Ministerului Apelor și Pădurilor_PO-DEF-02
- Ordinul nr. 1036/19.09.2019_PO-DEF-03,Ed. 1,Rev. 1 privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii_PO-DEF-03
- PO-DEF-03,Ed. 1,Rev. 1 privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii_PO-DEF-03
- Ref115778_aprOrd1036_PO-DEF-03_EdIRev1_Invent_10sep19
- Ordinul nr. 1141/03.12.2018_PO-DEF-03,Ed. I,Rev. 0, privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii
- Ordinul nr. 1134/09.11.2018_Procedura operațională privind executarea controlului financiar preventiv propriu din cadrul Ministerului Apelor și Pădurilor_PO-DEF-04
DIRECȚIA JURIDICĂ
Ordinul nr. 93/17.01.2019_Procedura opre’ional[ privind punerea în executare a titlurilor executorii în cadryul Ministerului Apelor și Pădurilor_PO-DJ-02
Ordinul nr. 301/21.03.2018_Procedura operațională privind activitatea de elaborare de către Compartimentul Relația cu Parlamentul din cadrul MAP a răspunsurilor la întrebări și interpelări adresate de către senatori și deputați,
precum și formularea punctelor de vedere referitoare la inițiativele legislative depuse de către membrii Parlamentului_PO-DJ-01
[/content_protector]